Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

NOVÁ VÝJEZDNÍ PORADNA SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ MORAVY A SLEZSKA, z.s.

Tisková zpráva ze dne 30.10. 2015                                       

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z.s. rozšiřuje své služby – otevírá novou poradnu v Pardubickém kraji.

Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SOS MaS z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Zdravotně postižení, senioři a široká veřejnost z Pardubic a okolí mohou od listopadu využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska,z.s., která bude pomáhat všem těmto spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim konzultovat spotřebitelské problémy.

Nová výjezdní spotřebitelská poradna zahájí svou činnost ve spolupráci s Centrem pro zdravotně postižené Pardubického kraje ve čtvrtek 12.listopadu 2015 ve 13.00 hodin. Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. tak reaguje na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby v Pardubickém kraji.

Poradnu v prostorách Centra pro zdravotně postižené Pardubického kraje, Bělehradská 389, 530 09 Pardubice mohou zájemci v případě potřeby navštívit vždy : každý druhý čtvrtek v měsíci od 12.00 do 16.00 hodin informace na tel. čísle – 466 335 630, 723 692 166 e-mail – poradna@sos-msk.cz web: www.sos-msk.cz

 

V případě potřeby poradenství mimo poradní dny mohou spotřebitelé volat v době od 9.00 do 17.00 hodin telefonní číslo 608 722 582

Kontakt:

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z.s.
Tel/fax.596 111 252, mobil 606 832 280
ostrava@sos-msk.cz

Marcela Reichelová, předsedkyně,                                                               ,
reichelova@sos-msk.cz, tel. 602 722 584

 

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. je nezávislý, neziskový spolekí, hájící zájmy spotřebitelů. Poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě k vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy nejen na internetovém serveru ww.sos-msk.cz, emailové adrese: poradna@sos-msk.cz nebo na poradenské lince 608 722 582, ale také ve svých poradnách, které provozuje v městech Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského, Jihomoravského, Pardubického, Libereckého, Ústeckého a Jihočeského kraje. Kromě poradenství realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů a spolupracuje s řadou dalších neziskových organizací, které prosazují a obhajují práva a zájmy občanů.

 Sídlo :

Střelniční 8, 702 00 OSTRAVA
Tel./fax : 596 111 252, 606 832 280
E-mail: ostrava@sos-msk.cz

Poradní dny :

Ostrava : Po: 13 – 17 hodin, Út: 14 – 17 hodin, Čt: 9 – 12 hodin, tel. 596 111 252
Bohumín : Út: 9 – 12 hodin, Čt: 14 – 17 hodin, tel. 605 801 362
Český Těšín : St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 558 712 695, 723 692 166
Frenštát p.R. : St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel. 556 833 270
Bruntál : St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel.
554 706 276, 723 692 166
Nový Jičín : St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 556 768 309
Opava : St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 553 756 601
Frýdek–Místek : St: 12 – 16 hodin – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 723 692 166
Olomouc: Pá: 12 – 16 hodin – každý první pátek v měsíci, tel. 773 901 773
Hranice: St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 581 828 560-1
Přerov : St: 13 – 17 hodin – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 773 901 773
Jeseník: St: 13.00 – 17.00 – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 772 623 536
Kroměříž: St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel. 573 321 307, 773 901 773
Otrokovice: St: 13 – 17 hodin po předcházející tel. dohodě, tel. 773 901 773
Uherské Hradiště: St.13.00 – 17.00 hodin každou třetí středu v měsíci, tel.572 525 655,773 901 773
Valašské Meziříčí: St: 13 – 17 hodin – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 571 674 516
Křtiny: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 516 439 080
Choceň: St: 12.00 – 16.00 hodin – každou první středu v měsíci, tel.606 382 280
Pardubice: Čt: 12.00 – 16.00 hodin – kadý druhý čtvrtek v měsíci, 466 335 630, 723 692 166
Liberec: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel.607 921 290
Děčín: Út: 13.00 – 17.00 hodin – každé čtvrté úterý v měsíci, tel. 607 922 405, 773 772 683
České Budějovice: Čt: 13.00 – 16.00 hodin každý čtvrtek v měsíci, tel. 607 920 869, 386 360 262
Praha: po předcházející telefonické objednávce, tel. 606 382 280

E-mail pro spotřebitelské dotazy poradna@sos-msk.cz