Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je v Google Play a AppStore.
Mezi hlavní funkce nové aplikace Proud | ČEZ Distribuce (cezdistribuce.cz) patří například samoodečet. Ten má význam hlavně nyní, v době energetické krize a častých výkyvů cen. Zákazník tak má možnost mít zcela pod kontrolou spotřebu elektřiny v jednotlivých odběrných místech, což mu může pomoci zvládnout toto složité období.
Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:
– Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
– Informace o odstávkách a poruchách
– Samoodečet elektřiny
– Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
– Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
– Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
– Sledování stavu řešených záležitostí
Snadné přihlášení a registrace
Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací sms kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků. Ti mají nyní k dispozici i další digitální komunikační kanály, jako jsou Distribuční portál a web www.bezstavy.cz, digitalizace smluv a oznamování plánovaných odstávek a poruch SMS a e-mailem.
AppStore Google Play