Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

PODVODNÍCI SE VYDÁVAJÍ ZA ASOCIACI A KLAMOU TAK KLIENTY

Intenzita nekalých praktik některých zprostředkovatelů finančních produktů opět vzrostla. Podvodníci se vydávají za Českou asociaci pojišťoven (ČAP) a klamou tak klienty.

Ve snaze zaujmout potenciálního klienta a vnutit mu nějaký finanční produkt se asociací někteří zprostředkovatelé zaštiťují jako důvěryhodnou organizací, která zastřešuje 97 % pojistného trhu.

„Jsem z asociace pojišťoven a zkontroluji vám vaše pojištění,“ nejčastěji slyší lidé, kteří jsou v posledních dnech vystavováni tlaku podvodných praktik.

Česká asociace pojišťoven (ČAP) se od nekalých praktik důrazně distancuje

„ČAP ale v žádném případě nezasahuje do pojištění klientů, nekontroluje nastavení nebo cenu jejich pojištění, ani klienty aktivně neoslovuje. Jde tak o neoprávněné užití jména důvěryhodné organizace k praktikám, které poškozují klienty pojišťoven,“ uvedl výkonný ředitel asociace Jan Matoušek.

ČAP má podle něho řadu indicií o nekalých praktikách, které poskytne České národní bance jako dohledovému orgánu k prověření. „Zvažujeme též právní kroky k ochraně dobrého jména a pověsti asociace,“ dodal.

Zdroj: denik.cz -ČTK