Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

Chat 24.4.2018

Téma: Energie-změna dodavatele, reklamace, výpověď smlouvy

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, vyplňte prosím informace v záložce „Odpovědi“)
  • Opište bezpečnostní kód (do pole označeného „Code“ vepíšte písmena a číslice které najdete vpravo) a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v úterý 24.4.2018 od 13:00 do 14:00 hodin. Nevkládejte již žádné další dotazy, nezobrazí se!

Odpovědi
upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Katka Lišková
Katka Lišková
24.4.2018 13:54

Dobrý den, koncem měsíce dubna se stěhujeme z pronajatého bytu. Stačí opsat stav plynoměru a vodoměru a elektřiny? Jak se dozvíme o vyúčtování? Prý má být koncem dubna. S majitelem nemáme dobré vztahy, nekomunikuje s námi. Katka L.

Koutný Jaromír
Koutný Jaromír
24.4.2018 12:47

Prosím o radu, tatínek 80 let podepsal smlouvu na energie více dodavatelům. Do 14 dnů jsem to nestihl vypovědět. Máme ještě nějakou šanci ? Zabřeh

Konvičková Alena
Konvičková Alena
24.4.2018 12:37

Zdravím, prosím o radu, jsem důchodkyně, která si nastavila pravidelnou platbu na placení záloh za elektriku. Teď mi nesedí přijaté zálohy s vyúčtováním. Na Čezu mi řekli, že mám si upravit zálohy podle toho rozpisu na příští rok. Je to moje povinnost? Dřív jsem to platila složenkou a byl klid, protože jsem měla přehled. Konvičková Alena, Kouty

Bielica J.
Bielica J.
24.4.2018 12:19

2. Chtěl jsem se zeptat mám za to, že můj vodoměr neměří správně, co mám dělat? Mám o hodně velkou spotřebu než vloni. Můžu chtít přeměření? Napsal jsem VaK dopis. Jak dlouho má čekat na odpověd?

Jan Horký
Jan Horký
24.4.2018 12:15

Dobrý den, příšla mi faktura za nedoplatek, ale s částkou jsem nesouhlasila. Napsala jsem reklamaci, at mi pošlou přesný výpočet. Zatím nepřišla žádná odpověd. Známý mi říkal, že ale i tak mám zaplatit fakturu aby mi nepočítali prodlení. Přece napřed počkám na odpověd a pak teprve podle toho, jak reklamace dopadne budu platit. Mám pravdu? Přelouč