Rady pro spotřebitele
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s. pro Vás připravilo užitečné rady rady a doporučení k některým běžným situacím, ve kterých se spotřebitelé mohou ocitnout. Spotřebitelé na těchto stránkách kromě toho naleznou také vzory dopisů a podání, které mohou při své komunikaci s podnikatelem využít jako zdroj inspirace.
Naleznete zde informace jak postupovat v situacích, jako jsou reklamace zboží a služeb (nového i použitého), v případech odstupování od smluv z různých důvodů i bez udání důvodu v případě smluv uzavíraných na dálku či mimo prostory obvyklé k podnikání, vyřizování záležitostí ohledně cestování, jednání s dodavateli energií, poskytovateli telekomunikačních služeb, poskytovateli spotřebitelských úvěrů a další základní informace o rozmanitých právech spotřebitele (např. při uplatňování práva na náhradu způsobené škody atd.).