Odborné semináře pro podnikatele
SEMINÁŘ SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ MORAVY A SLEZSKA, z.s. – REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ A OCHRANA SPOTŘEBITELE (AKTUÁLNÍ NOVELA OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU A ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE)
Seminář je určen pracovníkům zodpovědným za vyřizování reklamačních nároků spotřebitelů, podnikatelům a živnostníkům, pracovníkům státní správy a samosprávy, sociálním pracovníkům…
Účastníci semináře budou seznámeni se základními povinnostmi podnikatelů vůči spotřebitelům v souvislosti s prodejem zboží a poskytováním služeb v obchodě. Získají detailní přehled o způsobu a formě vyřizování reklamací.
Seminář je zaměřen na výklad nejdůležitějších právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele, včetně seznámení se zásadními změnami v návaznosti na účinnost novely Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele z ledna 2023.
Pozornost bude věnována možnostem mimosoudního řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli.
Obsah semináře:
Zákon o ochraně spotřebitele
Ochrana slabší strany a spotřebitele (také podle nového Občanského zákoníku)
Povinnosti prodávajícího a reklamační řízení
Smlouvy uzavírané na dálku (e-shopy), smlouvy uzavírané mimo prostory obvyklé k podnikání…
Zaujala Vás naše nabídka? Rádi připravíme školení ušité na míru Vašim pracovníkům, dle Vašich individuálních požadavků, proškolíme pracovníky přímo v prostorách Vaší firmy, dle Vašich časových možností… Neváhejte nás kontaktovat.
*Pro zájemce, kteří si chtějí ověřit své znalosti ze školené problematiky. Na základě úspěšně zvládnutého písemného testu v rozsahu cca 30 minut, bude vydáno osvědčení o úspěšném absolvování kurzu SOS MaS, z.s..
Informace:
– tel. 607 398 511
– e-mail: pravnik@sos-msk.cz
– osobně U Tiskárny 1, Ostrava Přívoz