Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SYSTÉMY T-MOBILU NEFUNGUJÍ JIŽ TŘETÍ DEN. OPERÁTOR ROZDÁVÁ LIDEM INTERNET ZADARMO

Již třetí den musí T-Mobile řešit problémy s nefunkčností internetových systémů, což se naneštěstí dotýká i zákazníků. Ti nemohou provádět některé změny a nastavení na svých účtech. Operátor proto začal lidem jako omluvu rozdávat mobilní internet zadarmo.

Výpadek interních systémů T-Mobile řeší už od úterních dopoledních hodin. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů, jako jsou infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha či aplikace Můj T-Mobile.

„Na odstranění problému, jenž nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše pro to, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu,“ uvedla na dotaz Novinek mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Zároveň však připustila, že obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin. Není tedy jisté, zda se všechny problémy podaří vyřešit v průběhu čtvrtka. Původně přitom operátor předpokládal, že se mu pád diskového pole podaří vyřešit ještě během úterního odpoledne.

„Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ doplnila mluvčí T-Mobilu.

Aby výpadek omezoval zákazníky co nejméně, rozhodl se operátor už od středy nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku dokup dat. Lidé tedy mohou prostřednictvím svých mobilních telefonů brouzdat v podstatě bez jakéhokoliv datového omezení.

Je nutné zdůraznit, že výpadek se netýká služeb. Telefonovat i posílat zprávy mohou tedy lidé bez omezení, to platí také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.

Zdroj: novinky.cz